Jak wykorzystać Content Marketing do budowania marki i zwiększenia sprzedaży? SZKOLENIE
Chcesz dotrzeć do nowych klientów za pomoca Content Marketingu? Nauczymy Cię, jak to robić!
2015-12-03, 13:30

Prowadzisz stronę internetową swojej firmy? Chcesz zacząć zwiększyć sprzedaż i generować większą liczbę zapytań? 

Świetnie! Między innymi dlatego powstało nasze szkolenie: Content Marketing, czyli jak prowadzić bloga firmowego, żeby sprzedawał?

Nachodzący, 2016 rok to doskonały czas na wykorzystanie Content Marketingu w startegii promocji firmy.

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu:

  • Wordpress - narzędzie do zarządzania treścią
  • Tworzenie treści - skąd brać tematy i pomysły na tworzenie treści
  • Narzędzia pomagające tworzyć treść szybko i efektownie
  • Zdjęcia - skąd je brać i dlaczego są takie ważne?
  • 10 najciekawszych wtyczek, które uatrakcyjnią Twojego bloga (szczegółowe omówienie)
  • Case Study - najciekawsze blogi firmowe w polskim Internecie (szczegółowe omówienie)
  • Omówienie problemów uczestników szkolenia
  • Seria Q&A (Pytania i Odpowiedzi)

Dla kogo jest szkolenie:

  • dla osób, które zarządzają stroną firmową
  • dla freelancerów i copywriterów, którzy prowadzą blogi i strony na zlecenie
  • dla content managerów
  • dla marketing managerów
  • dla właścicieli firm, które chcą się wyróżnić w sieci
  • dla blogerów
  • dla osób z sektora e-commerce, które są odpowiedzialne za treści i wizerunek sklepu

O szkoleniu:

  • szkolenie odbywa się w przestronnym i komfortowym biurze
  • grupy szkoleniowe składają się tylko z 6 osób, ponieważ stawiamy na wygodę kursantów - w małych zespołach jest kameralnie i efektywnie
  • czas trwania szkolenia to ok 4-5 godzin
  • uczestnicy mają możliwość poznania nowych przedsiębiorców z Poznania i z innych miast
  • dostępne bezpłatne miejsce parkingowe

Co inni mówią o szkoleniu:

"Było bardzo sympatycznie i merytorycznie. Jestem bardzo zadowolony." - Bartosz, kwiaciarniavivaldi.pl

"Szkolenie bardzo mi się podobało. W mojej głowie powstały nowe pomysły, które na pewno wdrożę na blogach moich klientów" - Katarzyna Z., Freelancer

Prowadząca: Aleksandra Żyłkowska - od 2009 roku zajmuje się unikalnymi treściami, content marketingiem i tworzeniem marki w sieci. Prywatnie bloguje i zarządza ponad 2tysięczną grupą użytkowników, którą sama stworzyła. W Setugo.pl odpowiada za komunikację i tworzenie treści edukacyjnych.

Dla uczestników przewidziana jest kawa/herbata i poczęstunek! :-)

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE - KLIKNIJ W LINK

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Żyłkowska
Marketing Manager
Setugo Sp. z o.o.
785305785
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.