Prowadzisz stronę internetową swojej firmy? Chcesz zacząć zwiększyć sprzedaż i generować większą liczbę zapytań?
Świetnie! Między innymi dlatego powstało nasze szkolenie: Content Marketing, czyli jak prowadzić bloga firmowego, żeby sprzedawał?
Nachodzący, 2016 rok to doskonały czas na wykorzystanie Content Marketingu w startegii promocji firmy.
Czego dowiesz się na naszym szkoleniu:
- Wordpress - narzędzie do zarządzania treścią
- Tworzenie treści - skąd brać tematy i pomysły na tworzenie treści
- Narzędzia pomagające tworzyć treść szybko i efektownie
- Zdjęcia - skąd je brać i dlaczego są takie ważne?
- 10 najciekawszych wtyczek, które uatrakcyjnią Twojego bloga (szczegółowe omówienie)
- Case Study - najciekawsze blogi firmowe w polskim Internecie (szczegółowe omówienie)
- Omówienie problemów uczestników szkolenia
- Seria Q&A (Pytania i Odpowiedzi)
Dla kogo jest szkolenie:
- dla osób, które zarządzają stroną firmową
- dla freelancerów i copywriterów, którzy prowadzą blogi i strony na zlecenie
- dla content managerów
- dla marketing managerów
- dla właścicieli firm, które chcą się wyróżnić w sieci
- dla blogerów
- dla osób z sektora e-commerce, które są odpowiedzialne za treści i wizerunek sklepu
O szkoleniu:
- szkolenie odbywa się w przestronnym i komfortowym biurze
- grupy szkoleniowe składają się tylko z 6 osób, ponieważ stawiamy na wygodę kursantów - w małych zespołach jest kameralnie i efektywnie
- czas trwania szkolenia to ok 4-5 godzin
- uczestnicy mają możliwość poznania nowych przedsiębiorców z Poznania i z innych miast
- dostępne bezpłatne miejsce parkingowe
Co inni mówią o szkoleniu:
"Było bardzo sympatycznie i merytorycznie. Jestem bardzo zadowolony." - Bartosz, kwiaciarniavivaldi.pl
"Szkolenie bardzo mi się podobało. W mojej głowie powstały nowe pomysły, które na pewno wdrożę na blogach moich klientów" - Katarzyna Z., Freelancer
Prowadząca: Aleksandra Żyłkowska - od 2009 roku zajmuje się unikalnymi treściami, content marketingiem i tworzeniem marki w sieci. Prywatnie bloguje i zarządza ponad 2tysięczną grupą użytkowników, którą sama stworzyła. W Setugo.pl odpowiada za komunikację i tworzenie treści edukacyjnych.
Dla uczestników przewidziana jest kawa/herbata i poczęstunek! :-)