Kampanie z blogerami - jak skutecznie zwiększyć swoją sprzedaż - NOWOŚĆ - Blogs4shops.pl
Nowość we współpracy na linii marka/sklep - bloger/ka!
2015-11-16, 12:12

Platforma Blogs4shops.pl to pierwsza taka strona w polskim Internecie.

Polega ona na ułatwieniu współpracy na linii - sklep/marka - bloger/ka.

Co dają kampanie z blogerami?

Przede wszystkim:

  • pozyskiwanie wartościowych linków pozycjonujących
  • pozwalają budować wizerunek
  • umożliwiają dotarcie do szerokiej publiczności, jakiej co raz częściej nie mają największe portale internetowe
  • dzięki nim możesz w skuteczny i kreatywny sposób wzmocnić sprzedaż np. przed Bożym Narodzeniem lub innymi świętami czy wydarzeniami

Główne założenia platformy Blogs4shops.pl to przede wszystkim:

  • ułatwienie współpracy pomiędzy dwoma stronami
  • ułatwienie pracy content/marketing managerów
  • uproszczenie i skrócenie procesu zamawiania wpisów sponsorowanych
  • zmniejszenie kosztów zlecania wpisów sponsorowanych na blogach

Dla kogo skierowana została platforma?

  • dla content managerów
  • dla marketing managerów
  • dla właścicieli sklepów internetowych
  • dla właścicieli stron internetowych, którym zależy na dotarciu do jak największej liczby klientów

Dzięki tym założeniom kupowanie linków pozycjonujących lub zlecanie złożonych kampanii reklamowych z blogerkami jest dziecinnie proste. Logujesz się na platformie, dodajesz nowe zlecenie i analizujesz wyniki.

Zleceniodawcy mają możliwość kontroli swoich zleceń i wprowadzanie poprawek, w odpowiednim etapie zlecenia, edytowania swoich danych czy możliwość kontaktowania się na bieżąco z koordynatorem.

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Żyłkowska
Marketing Manager
Setugo Sp. z o.o.
785305785
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.