Setugo.pl
Unikalny Content i praca do samego rana to nasze znaki rozpoznawcze!
facebook
Dotarcie z ofertą do firm oraz przekonanie ich do zakupu odbywa się dziś na nieco innych warunkach niż kilka lat temu. ? Szczególnie w sektorze B2B. Dlaczego? ?
Sprawdź ? https://nowymarketing.pl/a/22021,jak-wykorzystac-content-marketing-w-sektorze-b2
2019-05-17, 09:42
facebook
Od 14 lutego do 4 kwietnia 2019 roku prowadziliśmy ankietę skierowaną do copywriterów zarejestrowanych na serwisie GieldaTekstow.pl, w badaniu udział wzięło 258 copywriterów.

Na blogu publikujemy wyniki naszej ankiety.
2019-05-14, 12:38
facebook
O co najczęściej pytają klienci zamawiając treści na bloga firmowego?
2019-04-18, 15:51
facebook
Kompleksowość działań, czyli jak wyprzedzić konkurencję w Internecie?
2019-03-26, 13:16
facebook
5 ciekawostek na temat wizerunku, czyli jak poprawić działanie Twojej firmy?
2019-03-14, 12:40
facebook
Razem z Sebastianem Mioduszewskim zapraszamy na Ecommerce Trends 2019, już w ten czwartek!

http://2019.ecommercetrends.pl
2019-03-04, 08:52
facebook
Magdalena Paciorek (@Linuxpl.com), dzięki za rekordowy webinar!

Widzimy się za tydzień na @Ecommerce Trends CEE 2019.
2019-03-01, 11:28
facebook
Nie zwalniamy tempa! Już jutro, wspólnie z Sebastianem Mioduszewskim z Pracuj.pl i Magdalena Paciorek z Linuxpl.com zaprezentujemy odświeżony, zaktualizowany case study content marketingu w Pracuj.pl!

Link do zapisów: https://lnkd.in/dnBN6EC
2019-02-28, 12:09
facebook
Pierwszy wspólny webinar, prowadzony w ramach SetProfit, już za nami! Dziękujemy Jarosław Tabor i Adam Suraiya.

O czym chcielibyście usłyszeć następnym razem?
2019-02-26, 12:53
facebook
Nasz pierwszy webinar z ramienia SetProfit już jutro!
2019-02-25, 11:55
facebook
7 marca widzimy się w Warszawie na wiosennej edycji Ecommerce Trends!
2019-02-21, 10:35
facebook
Praktyczny warsztat SEO. Już 26.02.!
2019-02-18, 16:12
facebook
Tak z okazji Walentynek. ;)
2019-02-14, 12:21
facebook
Zgadzacie się z tym stwierdzeniem?
2019-02-11, 14:03
facebook
Już 26tego lutego odbędzie się pierwszy webinar, prowadzony przez Kamila Rybickiego, partnera w agencji SetProfit.

Tym samym SetProfit zadebiutuje jako nowy podmiot wśród agencji marketingowych. Stanowi połączenie silnych kompetencji contentowych Setugo.pl i wieloletniego doświadczenia w SEO Nprofit.pl.
2019-02-07, 13:14
facebook
12 błędów popełnianych przez copywriterów, które mogą przyprawić o zawrót głowy
2019-02-04, 14:05
facebook
Jeśli zajmujesz się copywritingiem poświęć nam dwie minuty i wypełnij krótką ankietę - https://goo.gl/forms/6a0uNtodEtyafhWL2

Ile zarabia copywriter? Czy normą jest praca w weekendy? Na te i kilka innych pytań staramy się znaleźć odpowiedzi, którymi podzielimy się na naszym blogu.
2019-02-02, 10:55
facebook
Czy Amazon zburzy reklamową hegemonię Google’a i Facebooka?
2019-01-28, 11:01
facebook
W roku 2018 najpopularniejszym wpisem na naszym blogu był artykuł... o tematyce podatkowej. ;) Warty przypomnienia, zwłaszcza w kontekście trwających rozliczeń podatkowych.

Średni czas spędzony na stronie wpisu to 4 minuty i 53 sekundy. Artykuł wygenerował 1589 odsłon.
2019-01-22, 10:43
facebook
Odrobina inspiracji na SEO w 2019 roku.
2019-01-16, 15:45
facebook
Zapraszamy na kolejną edycję WordPress WordUp Poznań #11!
2019-01-04, 10:13
facebook
Nowy rok rozpoczynamy od kolejnego szkolenia z SEO, które przeprowadził dla nas Kamil Rybicki.
2019-01-03, 15:17
facebook
Podsumowanie roku 2018 w marketingu
2018-12-28, 18:25
facebook
Świąteczne pozdrowienia od Setugo i Nprofit!
2018-12-24, 11:09
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.